January 5, 2010

permulaan 2010


alhamdulillah akhirnya umah sewa kat tanjong malim ni dh ada streamyx balik..bole la aku mewarnai kembali paparan blog ni..bila dah lama x mencoretkan sepatah dua kata dlm blog ni rasa mcm x best jer..semua yg pernah dan akan dicoretkan disini akan menjadi kenangan seumur hidupku..

permulaan 2010 agak mengejutkan..aku bersua kembali dgn teman lama yg tlh 6 atau 7 tahun x dihubungi..tetibe kami terserempak di sebuah pasaraya..itulah aturan hidup..terkadang benda yg x diduga terjadi sekelip mata..

em byk azam yg dibuat utk tahun 2010 ni..akan ku cuba gapai segalanya agar semuanya tidak menjadi sia-sia..namun ku tahu Allah penentu segalanya..mungkin banyak lagi perkara yg x ku jangka bakal terjadi sepanjang tahun ini..ku harap hanya yang terbaik dariNya untuk insan yg lemah ini...smoga 2010 membawa sinar baru dlm hidupku..Amin...

9 comments:

yuhazlina said...

pertemuan dan perpisahan adat manusia.kadang kala tidak terduga akan pertemuan itu.jadikan semalam adalah kenangan yang boleh diigt sampai bila-bila.hari ini adalah kenyataan(pertemuan itu)dan esok adalah harapan...

ANIEMZ said...

rumah I pun da ade streamyx.. lalalala

voltox said...

hebat la dirimu nor sempena 2010 ni..byknya azam nor..jgn kerana azam hingga terlupa asam nor

sy takde streamyx nor..potong la nor

nurQaseh said...

aku wanita punya hati nurani..yg x dapat di bohongi..hehe..tetibe jer..btol la tu yus..semalam adalah kenangan hari ini adalah kenyataan esok adalah harapan..harap hari esok mentari muncul lagi..

nurQaseh said...

saya mmg x penah ingat asam adib..sy bukan mcm awk=p

pe plak nk potong..penat pakcik TM dtg pasang tau..

Anonymous said...

salam akk..dh ade streamyx upenye..pttla actve semcm je..ehehe...streamyx..TMnet.
~~uMMu HakIM~>_<

nurQaseh said...

hehe..besela ummu hakim..rajin2 la dtg ziarah yer..hehe

adeqsayang said...

akk..hihihi..tetibe lak sopan..malu3..hahahaha..xde pape pon..nnti nk pi, gitau ek..ari keje pun xpe..insyaAllah kalo free,bley je..kalo x, mmg kna gi ari cuti r..huhuhu

nurQaseh said...

em ok adeqsayang..tq so much..nt i gtau yer..=)

 

blogger templates | Make Money Online